Na een korte maar heerlijke nacht worden we allemaal laat wakker. We kleden ons aan en gaan lekker ontbijten. Na een uitgebreid ontbijt trekken we onze zwemkleding aan en gaan lekker naar het zwembad. We zitten volledig in de jetlag en de jongens hebben nergens zin in. Gelukkig worden ze helemaal blij als ze lekker in het zwembad zitten. Het is heerlijk weer. ‘S middags zijn de jongens erg moe en vallen in slaap. Einde middag nog even lekker zwemmen en in de speeltuin spelen. We bestellen lekker het eten in de kamer want de jongens zijn nogal van slag vanwege het tijdsverschil.

We vallen allemaal om 19.00 uur in slaap. Onze ogen vallen dicht. Vanaf een uur of 03.00 uur zijn de jongens helaas alweer klaar wakker. Filmpjes kijken totdat om 06.30 uur het ontbijt begint. Lekker ontbijten en naar het zwembad. Na lekker gezwommen te hebben, verkleden we ons en nemen we een taxi naar het Louvre.

Het Louvre is net een paar dagen open. De grand opening is net de dag daarvoor afgelopen. Wat een prachtig museum! De meest bijzondere kunst uit heel de wereld staat per wereld deel geëxposeerd. De kinderen vinden het ook prachtig en kijken hun ogen uit. Ze zijn onder de indruk van de grote Griekse beelden en de mummie. Ook de boeddha’s vinden ze erg mooi. Er hangt zelfs een Van Gogh. Ook het kindermuseum hebben we natuurlijk bezocht. De jongens vonden het leuk om daar rond te kijken en met magneet figuren te spelen tegen de muur. Na een paar uurtjes hebben de jongens genoeg en gaan we lekker naar huis. Het was ontzettend mooi en echt de moeite waard. We gaan weer terug naar huis. Even lekker zwemmen nog en we vallen weer met z’n allen om rond 19.30 uur.

Vandaag is het 16 november. Papa zou jarig zijn. Het is onze laatste dag in Abu Dhabi en laatste dag van onze mooie reis. Een gek gevoel. We genieten nog een dagje van het heerlijke weer. De jongens hebben aardig last van de jetlag. We wilden eerst nog naar Ferrari World gaan maar ze zijn zo moe dat we dat zonde vinden. we genieten lekker nog even een laatste dag goed van het zonnetje en de lekkere warme temperatuur. We hebben nog een laatste fijne dag. We eten lekker op de kamer en zorgen dat alles klaarstaat voordat we even gaan slapen. De wekker gaat namelijk alweer om 22.00 uur want we moeten naar het vliegveld. We vliegen om 02.00 uur ‘s nachts naar Nederland.

De jongens zijn het er niet zo mee eens als ze wakker worden gemaakt. Gelukkig hadden ze hun joggingsbroek al aan dus slechts gympen trui en jas en ze kunnen de taxi in. Inchecken gaat voorspoedig en vliegtuig vertrekt op tijd. We moeten ongeveer 7 uur vliegen. We komen om 6.30 uur aan op Schiphol en onze auto staat al fijn klaar. Wat was het een geweldige reis!