Coffs Harbour

Na een lange dag in de camper en auto, komen we rond half 7 bij het huis aan. Hele lieve gastvrije mensen. Ze wonen in een resort dus we gaan lekker even een hapje eten in het restaurant. Het is een mooie heldere avond. We kunnen veel sterren zien terwijl we op het terras zitten. Leuk! Lekker gegeten. Maurits ligt net te slapen tijdens het eten. Alexander rent lekker rond.

In het resort is een hele speelhal. Maurits is nog altijd diep in slaap.. niet geheel handig tijdstip.. maar we krijgen hem voor geen mogelijkheid wakker. Nadat Alexander wat computer spelletjes op motoren en auto's en flipper apparaten uitgeprobeerd heeft, Wandelen we weer naar het huis. Precies op dat moment wordt Maurits wakker.. tsjaaa.. dat wordt een latertje vanavond!

De jongens gaan lekker uitgebreid in het grote bad. We merken al snel dat het met 2 wakkere jonge kinderen niet helemaal ideaal is 2 kamers ipv heel huis, maar het is even niet anders. Gelukkig hebben we nog wat gevonden en het zijn lieve mensen. Lekker knus met z 'n viertjes tv kijken in onze kamer. Uiteindelijk slapen de jongens rond 11 uur.. Wij ook. De volgende dag krijgen we een heerlijk ontbijt en kunnen de jongens nog even met de hond spelen. Om half 8 gaan we weer op pad. Op weg naar Sydney. Bondi beach here we come again!