Na een heerlijke ontspannen week in Lovina, wederom een helse rit door de bergen richting Sanur in Zuid Bali. Na 3 uur rijden, komen we aan bij ons hotel. Goed hotel met veel kinderfaciliteiten zoals speeltuin, kidsclub, en zwembaden met zelfs een grote glijbaan. Een Bali gevoel is in dit hotel eerlijk gezegd ver te zoeken maar Maurits en Alexander zijn helemaal blij dat ze kunnen schommelen, klimmen en op de wip kunnen. Even lekker afkoelen in het zwembad. Ze moeten duidelijk even wennen aan alle kindjes na de relatieve rustige 2 weken in het minder toeristische Candi Dasa en Lovina. We wilden erg graag terug naar Sanur omdat Chris Dénise daar ten huwelijk heeft gevraagd ruim 6 jaar geleden alweer.

Nadat we een nacht echt heerlijk geslapen hebben, gaan we na een ontbijtje met de taxi op weg naar Hotel Puri Santrian. De plek waar we ruim 6 jaar geleden samen verbleven. We wilden het de jongens graag laten zien. Nog steeds een heerlijk hotel met fijne zwembaden en een lekker geel zandstrand. Prachtig aangelegd met allerlei Balinese beelden en vijvertjes met vissen. We zagen al snel dat het idd nog steeds wel echt een hotel was zónder kinderen. We zijn dan ook al snel met onze aanwezige jongens op bedjes aan de rand van het ondiepe bad gaan zitten. Hier kunnen de jongens lekker springen en spelen zonder dat de andere gasten te veel 'last' van ze hebben. De zee is heerlijk warm en een groot stuk lekker ondiep en heel rustig. De jongens liggen met hun duikbrillen in het heldere water visjes te kijken. We hebben een heerlijke dag. Wat is het hier toch fijn. We proosten op al het moois!

De volgende dag beginnen we maar eens de dag met sporten. Al dat lekkere eten gaat toch hier en daar zitten..:-( daarna gaan we even Sanur in. We bekijken wat winkeltjes en lopen door de straatjes. We kopen wat nieuwe autootjes en een kleine motor voor Maurits en Alexander is helemaal blij met zijn transformer masker met lichtjes erin. Verder kopen we een hele stapel dvd's. Heerlijk af en toe een filmpje kijken. Na een koffietje en cupcakes gaan we weer richting hotel waar we een relaxte middag hebben. De koffers moeten weer gepakt worden want de volgende ochtend staat de taxi alweer vroeg op de stoep om ons naar het vliegveld te brengen.

Wat hebben we het heerlijk gehad op Bali!! Wat een heerlijk eiland is het en wat een prachtige sfeer hangt er. We komen heel graag weer terug Bali!!