Laren - Nederland - 17 november 2017

Na een goede vlucht komen we om 6.30 uur aan op Schiphol. We hebben snel onze tassen en onze auto staat klaar als we aankomen. Hoe fijn is dat! Alle bagage erin en we gaan op weg. Oma belt al gezellig om ons welkom te heten en we worden uitgenodigd om lekker even langs te komen. De jongens kunnen hu...

Abu Dhabi - Verenigde Arabische Emiraten - 13 t/m 17 november 2017

Na een korte maar heerlijke nacht worden we allemaal laat wakker. We kleden ons aan en gaan lekker ontbijten. Na een uitgebreid ontbijt trekken we onze zwemkleding aan en gaan lekker naar het zwembad. We zitten volledig in de jetlag en de jongens hebben nergens zin in. Gelukkig worden ze helemaal bl...

Dee Why - Australie - 10 t/n 13 november 2017

Om half 7 ‘s ochtends komen we aan op het vliegveld van Sydney. Een goede vlucht waarin de jongens nog even lekke hebben geslapen. We bestellen een uber die ons naar Dee Why brengt. Een tocht van 1,5 uur. We komen aan in een leuk huisje via Airbnb. Net helemaal opgeknapt en we zijn de eerste in het...

Christchurch - Nieuw Zeeland - 9 en 10 november 2017

Na fijn gespeeld te hebben, vertrekken we met een lekkere cappuccino richting Christchurch. Het lijkt ons een leuk idee om via de kust in het oosten terugt te rijden naar Christchurch want dan hebben we echt een heel rondje Nieuw Zeeland gemaakt. We rijden via de wijngaarden richting de kust. We gen...

Nelson - Nieuw Zeeland - 7 t/m 9 november 2017

We vertrekken vroeg in de ochtend want er staat ons weer een lange reis te wachten helemaal naar het noorden. We rijden langs Punakaiki. De bekende pannenkoeken rotsen. Indrukwekkend om te zien. Het is een prachtige kust route en we genieten van de meest prachtige vergezichten. Na 3 uur rijden is de...

Hokitika - Nieuw Zeeland - 4 t/m 7 november 2017

Na een lekkere nacht in Queenstown, vertrekken we de volgende ochtend op tijd richting Hokitika. Een mooie tocht langs de westkust. Het regent non stop in Queenstown. Wij rijden even door het stadje heen maar door de kou en de vele regen, besluiten we niet uit te stappen maar lekker door te gaan ric...

Milford Sound - Nieuw Zeeland - 4 november 2017

Om half 7 vertrekken we vanuit Te Anau naar Milford Sound. In het begin hebben we nog navigatie en onze telefoon werkt nog. Op enig moment, na ongeveer een uur rijden, valt alles weg en rijden we zonder de moderne voorzieningen verder. Wat vroeger heel normaal was, geeft nu een heel gek gevoel. Het...

Te Anau - Nieuw Zeeland - 3 en 4 november 2017

We vertrekken rond half 10 uit Fairlie. We zijn al een van de laatsten. De meeste auto's zijn alweer vroeg vertrokken. We rijden nogmaals langs Lake Tekapo. We vertrekken vanuit Fairlie met een lekker warm zonnetje maar weer is het bij Lake Tekapo erg winderig en koud. Een echte stop laten we achter...

Lake Tekapo - Nieuw Zeeland - 2 en 3 november 2017

We maken een prachtige autorit. Wat een vergezichten! Prachtige natuur. Afwisseling van bergen, rotsen met sneeuwbedekking en grasvelden met schapen en koeien. We moeten de nieuw Zeelandse Alpen doorsteken om bij Lake Tekapo te komen. We vertrekken in zeer zonnig weer met lekkere warme temperaturen...

Christchurch - Nieuw Zeeland - 1 en 2 november 2017

Christchurch  •
Midden in de nacht komen we aan in Christchurch. Het is 2 uur later in Nieuw Zeeland. We halen onze huurauto op en rijden naar het centrum van Christchurch. Om 03.30 uur on de nacht komen we in het hotel aan. De jongend zijn helemaal wakker en gaan in bad spelen. Wij openen een glaasje wijn. Rond 05...

Bondi - Sydney - Australie - 30 okt t/m 1 nov 2017

Bondi Beach  •
Na een vlucht van 4,5 uur gaan we landen op Sydney. De landing was best een beetje spannend omdat er extreem veel wind stond. Bij de landing zien we dat het vliegtuig door een windhoos bijna naast de landingsbaan terecht komt en de zee die naast de landingsbaan is, komt erg dichtbij. Oefff alles gaa...

Nadi - Fiji - 29 en 30 oktober 2017

Nadi  •
begin van de avon komen we aan bij ons hotel op Nadi. Lekkere ruime kamer met airco! Na een ruime week slecht slapen door de warmte, kan je de uitvinding van de airco pas echt waarderen! We gaan gezellig samen eten in het restaurant en de jongens spelen nog even in het speeltuintje. We slapen allema...

Nalauwaki - Fiji - 22 t/m 29 oktober 2017

Nalauwaki  •
Na een mooie vlucht komen we zondag ochtend aan. We worden door een bootje van het Octopus resort opgehaald van ons watervliegtuig in de zee. Spannend om alle bagage maar vooral de jongens even in het kleine bootje te manoeuvreren vanaf het vliegtuig. Aangekomen worden we hartelijk ontvangen met een...

Mana - Fiji - 15 t/m 22 oktober 2017

Mana Island  •
Na een goede vlucht te hebben gehad, landen we wel met 1,5 uur vertraging. In Nadi is het ook een uur later. Bij aankomst komt de warme wind je tegemoet. Echt tropisch! We worden hartelijk ontvangen door een aantal breedlachende zingende mannen met gitaar en schelpenkransen om en met een soort Hawaï...

Bondi beach - Sydney - Australie - 13 t/m 15 oktober 2017

Bondi Beach  •
Daar zijn we weer! Na een lange autorit vanaf half 8 ' ochtends komen we na veel file rond 18.00 uur aan in ons huisje in Bondi Beach. Dezelfde straat als de vorige keer maar een ander huisje. Een erg leuk en creatief huisje deze keer. De eigenaren zijn organisatoren van grote kidsevents dus de binn...

Coffs Harbour - Australie - 12 en 13 oktober 2017

Coffs Harbour Na een lange dag in de camper en auto, komen we rond half 7 bij het huis aan. Hele lieve gastvrije mensen. Ze wonen in een resort dus we gaan lekker even een hapje eten in het restaurant. Het is een mooie heldere avond. We kunnen veel sterren zien terwijl we op het terras zitten. Leuk!...

Byron Bay - Australie - 10 t/m 12 oktober 2017

'Byron Bay here we come!! lange autorit 'S ochtends vroeg vertrekken we met onze camper. Er staat ons weer een lange rit te wachten. We hebben namelijk 2 nachten in Byron Bay gepland! Na het artikel te hebben gelezen van het gezin uit Londen dat op wereldreis is geweest en uiteindelijk in Byron Bay...

Hervey Bay - Australie - 8 t/m 10 oktober 2017

Na een rit van een nette 4 uur komen we aan bij ons hotel in Hervey Bay. We hebben een ruim appartement met uitzicht op de zee. Prima hotel maar gezellig kunnen we het absoluut niet noemen. We gaan even wat eten in het restaurantje vlakbij. Vervolgens wandelen we naar het strand. het is eb en het st...

Agnes Water - Australie - 5 t/m 8 oktober 2017

Agnes Water We hoeven maar 4 uurtjes te rijden vandaag en dan komen we bij Agnes Water aan. De afstand is precies lang genoeg. Na een lang hobbelig pad te hebben gevolgd, arriveren we bij een ruim huis boven op een heuvel. Ze noemen het: Crusoe's look-out! Hele lieve mensen. Ze laten ons het apparte...

Rockhampton - Australie - 4 en 5 oktober 2017

Rockhampton Wederom een hele lange autorit van wel 7 uur. Urenlang bossen en weilanden. Als we in de buurt van Rockhampton komen, verschijnen er opeens palmbomen. Als we de stad binnen rijden worden we aangenaam verrast door de mooie stad met vele 19 eeuwse gebouwen. Op allerlei plekken staan beelde...

Rainbow beach - Australie - 3 en 4 oktober 2017

Camperavontuur Daar gaan we dan!.....alles zit erin. Onze nieuwe avontuur...de camper...Eerlijk is eerlijk Denise ziet het nog niet helemaal zitten om met die springende jongens de nacht door te brengen in die knusse camper op een stille camping. We gaan het zien...Het regent nog steeds en de voorsp...

Brisbane - Australie - 29 sept t/m 2 oktober 2017

Feest! Chris Jarig! Na onze eerste nacht in ons nieuwe huisje in Brisbane is het meteen feest! 30 september...Chris is jarig! 38 jaar! 'S nachts was Maurits wat veel wakker en heeft hij samen met Denise de slingers en Ballonnen opgehangen. De volgende ochtend een serenade, kaart, tekening en kaarsje...

Crescent Head - Australië - 27 t/m 29 september 2017

Crescent Head  •
Na een heerlijke periode in Bondi Beach vertrekken we de dag na Alexander zijn verjaardag met onze 4 wheel drive richting Brisbane. De jongens zitten prinsheerlijk achterin en wij genieten van het weidse landschap en het zonnetje. Na bijna 8 uur rijden komen we uiteindelijk aan in Crescent Head. Wat...

Bondi beach - Sydney - Australië - 18 t/m 26 september 2017

Bondi Beach  •
lieve allemaal, Het heeft even geduurd voordat er weer een nieuwe post op staat. Mijn excuses. Jullie staan natuurlijk te trappelen:-)! De dagen vlogen voorbij en het internet was niet altijd even stabiel maar.. Hier zijn we weer! Deze week gaat de blog eens even bijgewerkt worden. We hebben weer va...

Sanur - Bali - 14 t/m 17 september '17

Sanur  •
Na een heerlijke ontspannen week in Lovina, wederom een helse rit door de bergen richting Sanur in Zuid Bali. Na 3 uur rijden, komen we aan bij ons hotel. Goed hotel met veel kinderfaciliteiten zoals speeltuin, kidsclub, en zwembaden met zelfs een grote glijbaan. Een Bali gevoel is in dit hotel eerl...

Lovina - Bali - 7 t/m 14 september '17

Lovina Beach  •
Na een helse autorit vanuit Candi Dasa komen we aan in Lovina in Noord Bali. Bij het zien van onze prachtige villa ' Villa Bahagia' zijn we direct de rit vergeten. Wat een oase van rust! Heel lief personeel staat ons al op te wachten en ontvangen ons hartelijk. Wat is het hier fijn. Hier gaan we ech...

Candi Dasa - Bali - 1 t/m 7 september 2017

Candidasa Beach  •
Bali here we come! 's ochtends vroeg om 7.00 uur werden we in ons hotel in Kuala Lumpur opgehaald met de taxi om naar KLIA te vertrekken. We vlogen om 11 uur maar het was nog zeker 2 uur rijden naar het vliegveld. De jongens worden steeds beter in vliegen. Een vlucht van 3 uur draaien ze hun hand ni...

Kuala Lumpur - Maleisië - 28 aug t/m 1 september '17

Kuala Lumpur Wilayah Persekutuan Kuala Lumpur Maleisië  •
Lieve allemaal, Na ruim 2 weken intens te hebben genoten van Langkawi, nu 5 dagen de Wereldstad Kuala Lumpur verkennen. We zitten in een hotel midden in het centrum dus dat is top. Bij aankomst moeten we allemaal even wennen aan de drukte, het lawaai overal en de intense warmte. Gelukkig heeft het h...

Langkawi - Maleisië - 12 t/m 28 augustus '17

Langkawi  •
lieve familie en vrienden, inmiddels zijn we alweer 2 weken geleden vertrokken naar Maleisië. Na een reis van 24 uur goed aangekomen in ons heerlijke hotel in langkawi. We hebben een erg fijne familiekamer aan het strand. Hoe fijn is het om elke dag wakker te worden met een uitzicht op de zee. 'S av...